Hepo

Hepo

lauantai 28. helmikuuta 2015

Vähän lisää tyynyjä

Tyynynpäällisiä on vaan niin helppo tehdä itse. Vähempikin määrä kangasta voi riittää ja soveltamismahdollisuuksia löytyy. Pieni tasku tai eri kankailla leikkiminen on aika kiva lisä koristetyynyyn. Tässä viimeisimmät väkertelyni.

En tykkää kirkkaasta oranssista. Jonkinlaisen mielenhäiriön vallassa ostin kuitenkin oranssit tyynynpäälliset, kun muutimme nykyiseen asuntoomme.

Tästä se ajatus sitten lähti!

Ja tähän päädyttiin. Keskimmäiseen tyynyyn olen todella tyytyväinen, koska venyvää pitsinauhaa oli todella vaikea saada nätisti kiinni.

Peilin yläpuolelle voisi ehkä joskus hankkia ison sisustustarran.

3 kommenttia:

  1. Onko sulla ommeltu noi tyynyt tuonne sisään vai onko ns. auki vai vetoketju taikka napit? Mun pitäs kans alkaa tekee muutamat koristetyynyt sohvalle ja sängylle, mutta kun saisi sen ajan sekä inspiraation...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vetoketjuttomia ovat ja periaate on sama kuin petivaatteiden tyynyliinoissa. Sauma tulee kääntöpuolen keskikohtaan. :)

      Poista
    2. Mä oon nyt kuukauden yrittänyt alkaa tekee noita tyynyjä, mutta ei... Mutta sinulle löytyy nyt haaste minun blogista ;) Käys kurkkaa.

      Poista